keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Toimii taas

Leskenlehti, kuvattu 16.4.2011 Hyvinkäällä

Nyt on kone formatoitu, asennettu ohjelmat uudelleen ja toimii taas.
Virusturvakin vaihdettu toiseksi, koskapa se oli virusturva mikä ongelmani aiheutti.
Onpa mukavaa taas käyttää konetta täysipainoisesti. Niin, ja mielekkäämpää lähteä kuvaamaan, kun kone toimii ja ne voi koneelle tyhjentää, muokata, rajata jne.
Nyt voi kevät alkaa kunnolla. Olen valmis. :)

Kiitos pojalleni joka urakan suoritti työpäiväni aikana.

Tästä on taas hyvä jatkaa.

5 kommenttia:

  1. Hyvä,että toimii taas. Mikä virustorjuntaohjelma ongelmia aiheutti?

    VastaaPoista
  2. täähäh... siis tuo edellinen olen minä??????????
    Mistä se tuon Tuulan nappasi? Mitähän taas olen sotkenut, oikea nimeni toki on Tuula.

    VastaaPoista
  3. Norton teki tiltin. Se kaappasi koneen, eikä sallinut mun enää tehdä mitään. Eli virusturvaan oli päässyt virus ja se sekoitti koko koneen. Nyt taas toimii.

    Hups, no hei Tiitsa, Tuula! :D

    VastaaPoista
  4. Ihanan pikku auriko paistaa tummasta maasta tuossa valokuvassasi. Kun leskenlehtiä näkee, kevät tuntuu todella alkaneen. :) Hyvää pääsiäistä Sinulle!

    VastaaPoista
  5. Pojista on monesti paljon apua ;-) niin meilläkin.
    Paljon kevät edennyt, poika suunnittelee menevänsä saunamökille saunomaan ja uimaan.

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.