torstai 24. helmikuuta 2011

Neuleiden maailmassa? Minä?

Kirjastovierailulla

Niin, kuten jo on selväksi käynyt, olen jumittunut sukkaan. Eka sukka valmis ja toisen varsikin jo melkein. Kantapää olis odottamassa...mutta kyllä mä taas sen selätän. Ja kun se on selätetty...alan tutkimaan näitä aloittelevan neulojan kirjoja. Jo pikaselatessa löysin kaksi mallia, jotka saattaisin osata tehdä. Täytyy vaan ottaa itselleen niistä kopiot...koska en ehdi mitenkään työstää neuleita siihen tahtiin un kirjat pitää jo palauttaa.

ostin myös jo kaksi uutta lankakerää, tarkoituksena tehdä...jotain? En ole vielä päättänyt, mutta ehkä villasukka? ;D

Tänään olin töissä, työpäivä ei ollut todellakaan rankka, vain muutama lapsi, ja aikuisia tuplamäärä. Teimme sitten sellaisia hommia, joihin ei ole aikaa kouluaikana, näin koulun ollessa kiinni ehdimme siivota yhteisiä kaappeja, pestä lakanoita (ip-kerhon) ja laittaa puhdasta nukkariin.

Raahauduin siltikin aivan puolikuolleena kotiin, ehkä johtuen eilisen rankasta ja runsaasta liikunnasta. Kun tää kroppa ei ehdi yhdessä yössä palautua, sen taas sain kokea. Mutta kun pääsin kotiin, pujahdin hyvällä omalla tunnolla peittojen väliin, suljin silmät ja huokaisin tyytyväisenä että sain mennä päikkäreille.
Hyvät unet keskeytti puhelimen sointi. Tuo alakerrassa asuva poika soitti ja kysyi missä oikein olen...no kotona nukkumassa!! Aijaa...olen täällä soitellut ovikelloa.
Hei huh, mä en KOSKAAN nuku noin sikeää unta, että en ovikelloa kuule! Olin siis ihan oikeasti tosi väsynyt. Mutta kun katsahdin kelloa, olin nukkunut reilun tunnin, siis ihan sopivat unet.

Siitä sitten pyykkiä pesemään, ruokaa laittamaan, koira iltalenkille ja Idolsia kuuntelmaan ja sukkaa neulomaan. Huomenna töihin...ja töiden jälkeen ostamaan ristiäislahjaa poikien pienen pienelle pikkuvelipuolelle. <3

Mutta nyt sänkyyn neuleen kera!

3 kommenttia:

  1. Mahdottoman kauniita lankoja saa nykyään ja hyviä sukkalankoja ovat. Meikäläisellä sukat melkein valmiit mutta hartiat sanoivat että on parempi pitää tauko. ;)

    VastaaPoista
  2. Mitä?! Onko 7 veljeksen lankaa tuollaisenakin? Kudoin talven alkuun tumput, eikä kauppa tarjonnut kuin yksiväristä silloin. Tosin se ei ollut lankakauppa vaan tavallinen marketti. Puro-lankaa on monivärisenä, mutta se ei kestä pesuja vaan huopuu liikaa.

    VastaaPoista
  3. Kyllä, 7-veljestä löytyy tuollaisen värisenä, sek useamman muunkin värisenä sekoituslankana.
    Kannattaa mennä vaikka tavarataloon, niissä on langoissa vaihtoehtoja.

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.