keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Jännitystä

Valoa oksien takaa

Juups, tein tällä viikolla isoja päätöksiä. Päätin mennä erääseen leikkaukseen, minkä olen perunut jo 3 kertaa, niin että mut lopulta poistettiin jonosta. Nyt olen saanut rohkeutta kasaan ja sain soitettua leikolle ja varattua itselleni leikkausajan. Jos kaikki menee niinkuin pitää, olen leikattavana 21.2...ja jos leikkaus sujuu hyvin, pääsen samana päivänä kotiin. Ei ole onneksi kyseessä mikään elämän ja kuoleman leikkaus, mutta huomattavasti elämänlaatua parantava leikkaus. Siispä, nyt menen. Jos jotakuta kiinnostaa, googlaa TVT-leikkaus, tiedät mistä on kyse. 

Tällä viikolla on ollut pakko ottaa joka päivä pakolliset päikkärit, ja illalla uni maittaa päikkäreistä huolimatta. Nyt alkaa huomenna sitten kodin siivous ennen poitsun synttäreitä. Huomenna on SE virallinen päivä, kun tuosta nuoremmastakin tulee aikuinen, siis lain silmissä. Mun silmissä aina mun pieni ja viaton poikani...(tiiä tosta viattomuudesta, saatikka pienuudestakaan...)
Mutta on se rajapyykki myös näin äidille...kun ei enää ole oikeasti ns. huollettavaa, vaan ihan aikuisia lapsia. Enhän minä kuitenkaan ole vanhentunut? Enhän?

Niin ja autottomuudesta...aika mukavasti olen pärjäillyt. Aamuisin olen mennyt joko bussilla, tai sitten ohiajavien työkavereiden kyydissä. Kotiin päin sitten bussilla. Hyvin sujuu. Isompiin ostoksiin olen saanut kyytiä isältä, äidiltä tai naapurilta. Joten kiitos heille!

Ei tämä autottomana olo ole niin kamalaa...vain sitä tulevaa kesää pelkään, että pääsenkö rannalle? Kun mä näädyn jos joudun olemaan kesällä kotona, neljän seinän sisällä. Tosin mulle on pyörä tiedossa kesäksi, sillä pääsen liikkeelle aika kivasti, mutta rannalle saakka en. Se on liian pitkä matka poljettavaksi. Mutta...äiti tykkää käydä rannalla, ja naapuri ja muutama ystävä...joten kyllä mä sinnekin itseni saan hoidettua. :)

Ja mitä sitä kesää nyt murehtimaan? Eletään ensin tää talvi alta pois. :)

Mut hei...kiva kun taas kävit, tulethan taas?

PS. Kirjasuosituksia sivua myös päivitetty.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi, kiitos.