maanantai 13. joulukuuta 2010

tontut salaa pitsalla...

 Open huoneen pöytä odottaa....

 Pitsaa!!!!!!

Siis...JHL (liitto), antaa 10euron vuosittaisen virkistäytymisrahan...ei siis ihan tolleen vaan, vaan se pitää aina anoa. Meille se anottiin, ja yhdessä päätimme pitää pitsa syömäjäiset. :)
Kokonnuimme siis avustajat yhteen, teimme jo viikolla tilauksen ennakkoon, ja sit tänään kokoonnuimme pöydän ääreen. Joulutunnelman soidessa taustalla...
Että mä tykkään mun työpaikasta ja fiiliksestä! Olen kyllä onnellisessa asemassa sen suhteen.

 Mun tilaus... Kebab, aurajuusto, ananas, homejuusto ja valkosipuli.

...ja tietenkin söin itseni niin ähkyksim että turha kuvitellakaan mitään lenkkiä tai pallojumppaa tälle illalle?
Mutta jos koittais ees ne 30 luvattua vatsalihasliikettä....edes ne, ettei omatunto soimaa.

Näin oli hyvä aloittaa viikko.... :)

Kiitos!

5 kommenttia:

  1. Wau. Ensinnäkin on teillä upea openhuone ja mahtava juttu tuo pizzailu yhdessä.

    VastaaPoista
  2. Ähää haluaa pizzaa kans! onhan sitä gluteenittomana saatavana?. Toisessa blogissa keitettiin lohisoppaa. Mulla on kiljuva nälkä. Nyt kattilat kolisemaan.

    VastaaPoista
  3. Ompas upee openhuone,tuolla kelpaa pittää kokouksiakin.:D ja herkullisen näköistääää pizzaa,tulee nälkä katsoessa..

    VastaaPoista
  4. Tilaamasi pizza ja tuo kuva sai veden kielelle. Koskahan viimeksi olenkaan pizzaa maistanut... Otat hienoja valokuvia.

    VastaaPoista
  5. Kiitos Delilah...kuvaaminen on mukavaa ja antoisaa, ja pitsa oli hyvää!

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.