keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Juosten!

Jään sisäinen maailma

Mä olen ihan onnesta sykkyrällä. Mä juoksin! En siis lujaa kuin pikakiitäjä, mutta ei se kävelyäkään ollut...se oli reipasta hölkkää. Mä en ole pystynyt sairastumiseni jälkeen juoksemaan. Jalat eivät vain ole enää irronneet maasta.
Mutta tämänpäiväinen oli vahinko. Millalla, siis koiralla, oli tosi kova hätä. Piti saada se äkkiä pois piha-alueelta ettei tee tähän pihalle.
Yhtään mitään ajattelematta mä aloin nostaa tassua toisen eteen, juosten.
Kun olin muutaman askeleen ottanut, mut otti valtaansa ihan älytön ilo ja himo!
Koira oli ihan äimänkääkkänä kun senkin piti juosta. Joutui siis kakkimaan ja pissimään mun juoksuaskelien tahtiin. Hih. 
Matka ei ollut pitkä, mutta se ei olekaan oleellinen asia, vaan se, että mä pystyin oikeasti nimittämään pyrähtämistäni juoksuksi.

Mitä ihmettä? Siis olen kuin puulla päähän lyöty. Taidanpa siis kokeilla toistekin, ihan varmana. Mä osaan ja pystyn taas juoksemaan, edes vähän! 

Niin, ja facebookissa menin laittamaan "niin moni kuin tykkää, teen iltaisin vatsalihasliikkeitä..." 30 tykkäs...joten olen ihan mukavasti saanut vatsalihaksiakin kipeäksi. Mutta jos tämä suunta jatkuu...pääsen vielä ihan mukavaan kuntoon.

Voo ehkä terveeltä kuullostaa hullulta, kun riemuitsen muutamasta sadasta metristä jonka olen juossut. Mutta näin se vaan on. Se oli ihanaa!

Ja nyt vatsalihasliikkeet ja suihkuun ja nukkumaan. Todella hyvillä mielin.

4 kommenttia:

  1. Ihanaa, olen iloinen puolestasi:) Osaan kyllä kuvitella kuinka onnellinen olet. Itselläkin vaikeuksia liikkumisen kanssa, nyt menee vähän paremmin. Tsemppiä! ei anneta periksi.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Valokin värsyjä. Ei, emme anna periksi!
    Toivon sullekin helpompia liikkumisen hetkiä.
    Tuntuu niiiiiiiin hyvältä. :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa,että pystyt liikkumaan nopeasti,olen iloinen puolestasi,että onnistuit:)Minä taasen käyn jokapäivä lenkillä,sellanen 5km hujaus vaan:D.

    VastaaPoista
  4. Sinulle näitä yllätyksiä rapisee, ensin auto ja sitten juoksuaskeleet, hienoa. Minulla pitää kiirettä, ei nyt ihan juoksemaan pistä, mutta ei ole kaukana, miten ovatkin menot kertyneet samaan rykelmään, en kumminkaan stressaa ;-)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.