sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Hih... :D

Hassusti ilmoitettu asia. 
Tuossa pitäisi kaiken järjen mukaan lukea "Aloitamme vahauksen I-rapusta".
Onkin kirjotettu että aloitamme 1 rappusesta. Hih.
Hyvät naurut sain tuossa yksi aamu kun töihin olin lähdössä.
 Valon ja varjon leikki

Mä olen viehättynyt valon ja varjon leikkiin. Päivisin ei aurinko paista, niin olen iltasella lähtenyt liikkeelle kameran kanssa ja hyödynnän katulamppujen loistetta.Ja onhan  tuo iltainen tunnelma kauniskin, pehmeää valoa.

Katse ylös.
Sataa lunta, hiukan tuulee...mutta pakkanen on lauha, joten en jäätynyt.
Mä tykkään tosta "katse ylös" kuvasta ite. Siihen tuli tollaine suhteellisen kiva symmetrinen muodostelma ihan vahingossa. Puut reunoilla ja katulamput keskellä.

Nyt on mun Joulusiivous tehty. (lue, viikkosiivous lakananvaihdolla). En siis ole niitä ihmisiä, jotka puunaavaat koko kodin putsis lattiasta kattoon. Mulle riittää hyvä viikkosiivous ryyditettynä lakananvaihdolla. Jouluna kuuluu olla puhtaat ja raikkaat lakanat ja petivaatteet. Petivaatteet saivatkin viettää päivänsä parvekkeella, saamassa raitista ilmaa. Nyt on ihana illalla kellahtaa puhtaisiin (mutta ei valkeisiin) lakanoihin. Ah.

Töitä todellakin jäljellä kolmen herätyksen verran...ja sitten se loma...loma...loma...kaivattu loma!

Olen nyt villiintynyt myös näistä tekokynsistä. Ne edelliset, vaaleanpunaisella kärjellä olevat ovat jo irronneet, nyt mulla on jo uudet, ihan tavalliset ja lyhyemmät ranskalaisella manikyyrillä. Tuntuvat luonnollisemmilta ja näiden kanssa pystyy paremmin  puuhastelemaan. Hiukan kait sitä naisella täytyy turhamaisuutta olla?

Ja tässä päivitys tällä erää...ja kellahdus kirjan  kanssa sänkyyn.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

1 kommentti:

  1. Moikka,ihania kuvia ja kauniin talvisia.Minä en oo vielä tehnyt siivousta,teen kunhan jaksan,tuo kurkku on hankalalla päällä nyt,kuumaa juotavaa olen ottanu,katsellaan miten tässä...Mukavaa joulun odotusta♥

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.