sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Unimaailman kummastuksia.

Silta unimaailmaan?

Mä en periaatteessa yleensä kertoile uniani, ne on niin outoja. Mutta tämä uni veti voiton melkein kaikista unistani, on ehkä jo kertomisen paikka. 

Unessani; " Olen raskaana, kävelen hankalasti ja tunnen kuinka vatsa painaa virtsarakkoon, tuttu tunne edellisiltä raskauksilta. Ajattelen sen olevan merkki että synnytys alkaa. Kuljen pitkää käytävää pitkin, ohittaen oven toisensa jälkeen. Lopulta saavun luokkamaiseen tilaan, joka on kuitenkin sairaalassa. Ei näytä synnytyshuoneelta, mutta siellä mun on aikomus synnyttää. Olen huolissani ettei mieheni vain saa tietää että saan lapsen. Ystävälliset sairaanhoitajat häärivät mun ympärillä ja lohduttelevat ja kannustavat. Lopulta vauva syntyi! Se olikin tummaihoinen, ihanan pitkän rastatukan omaava vastasyntynyt tyttö. Maailman suloisin, ajattelin.
Kummastelin sairaanhoitajille kuinka voin saada vauvan ja vielä tummaihoisen? Itse olen vaaleaihoinen ja kaikenlisäksi steriloitu. Onko tämä ihan normaalia?
Sairaanhoitajat (eivät olleet kätilöitä) lohduttelivat ja sanoivat olevan täysin normaalia mun tilanteessani. Missä tilanteessa? Öh?
Edelleen tunnen pelkoa että mieheni saa tietää että mulla on vauva. 
Ennenkuin tapaan mieheni, mulla on hetki aikaa vierailla muiden synnyttäneiden äitien luona, kaikki muut olivat saaneet vaaleaihoisia vauvoja, myös tummaihoiset naiset."

Tässä kohtaa herään...

Kävelen hankalasti vessaan, kamala pissahätä!!!

(PS. eikä mulla oikeassa elämässäni ole miestä tällä hetkellä..)

Sen jälkeen huokaan, se oli unta. Ajattelin että olipas kaunis vauva ja jatkoin nukkumista. 

 HIH!   :)

1 kommentti:

  1. Hurja uni....mitä se ihmisen mieli mahtaa yöllä läpi käydäkkään.....

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.