lauantai 19. kesäkuuta 2010

Viimeisillä voimillaan, kiinni pysyy.

Jäänyt nyt hiukan vähemmälle nämä päivitykset. Mutta kerätään tähän nyt satoa samaan satsiin.

Kaksi kuukautta sitten tein muistutuksen neurologistani. Sen sain vasta tällä viikolla, kahden pyynnön jälkeen. HerraYliJumalaYlilääkärillä ollut muita kiireitä ja tärkeämpiä asioita...näin hän asian ilmaisi. No, jos tekisi työnsä kunnolla, ei tällaisiin tarvitsisi aikaansa hukata, oma vikansa.
Vastineessa jonka hän kirjoitti oli runsaasti asiavirheitä sekä yksi suoranainen valhe. Vastine oli sävyltään hyvin loukkaava ja töykeä. En kyllä voi sitä sellaisena hyväksyä. Uutta muistutusta en enää voi tehdä, kannettakaan en halua nostaa. Joten päätin ottaa suoraan yhteyttä hänen esimieheensä. En jaksa aloittaa suurta sotaa, tässäkin on jo riittävästi. :(

Vastineessa hän myös sanoo esittäneensä minulle lääkkeen vaihtoa, mikä ei siis edes pidä paikkaansa. Minä olin se joka sitä ehdotti ja hän siitä kieltäytyi. Hän ei edes suostunut kirjoittamaan reseptiä uuteen lääkkeeseen, vaan sen teki toinen neurologi. Nämä asiat on onneksi hoitajani kirjannut ylös, joten on mustaa valkoisella eikä pelkästään sana vastaan sana. Onneksi!

Hän myös luokittelee minut "kroonisesti tyytymättömäksi potilaaksi, joka ei ole tyytyväinen vaikka eteeni tehtäisi mitä".  Aika asiatonta?
Hän myös vihjaa että en itse huolla ollenkaan kuntoani, vaan vain vaadin itselleni fysioterapiaa. Niin, eihän mulla siis ole koiraa, jonka kanssa lenkkeilen, eikä kameraa, jonka kanssa samoan metsissä?
Eikä hänen mukaansa mulla ole MS:n takia haittaa jaksamiseen, vaan ylipainoni? Eikä mun ylipaino ole  niin merkittävää, että se liikkumiseen vaikuttaisi.
Sisällään tuo vastine piti mitä ihmeellisimpiä asioita, töykeitä, vihjaavia sekä suoria valheita.

Ensi viikolla mulla on puhelinaika hänen esimiehelle, jossa käymme tuota vastinetta läpi.
Onneksi mulla on sen verran voimia, että jaksan vääntää tämän loppuun saakka. Siis olettaen että tämä loppuu tähän.

Mutta, ei tuo ole mua lannistanut! Töitä jäljellä 4 päivää ja sitten alkaa loma!
Tänään matkaan MS-crossroading tapaamiseen Tervasaareen. (netin keskustelupalsta).
Tapaan taas hyviä ja hauskoja tyyppejä ympäri uuttamaata.

Hyvää viikonloppua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi, kiitos.