sunnuntai 16. toukokuuta 2010

Talviturkin heitto!

Rantakausi aloitettu. 16.5.2010.
Samaisena päivänä heitimme myös talviturkit.
Ensin äiti...toisen piti jäädä rannalle kuvaamaan...
Sitten minä...

Vesi oli aika viileää, mutta pystyi kuitenkin muutamia vetoja ottamaan ja jopa uimaan, ei pelkästään kastautumaan. köllöttelimme rannalla, kahvia juoden ja eväitä syöden, nauttien lämpöisestä auringosta iholla. Haistellen kesän tuoksuja. Mä jaksoin hokea "Ihana kesä, Ihana tunnelma, Ihana olo!".

Makoilun jälkeen uusinta kierros uimaan. Sisukkaasti.

Lokkien tarkkailupaikka.

Kaksi lokkia tarkkailiu meitä, niillä olikin hyvät paikat. Taitavat perheenlisäystä suunnitella nuo kaksi.

Koivunlehdet jo isoja. On jo aikakin!

Janon sammuttaja, Inkivääriolut. Hyvää oli, maistoinkin ensimmäistä kertaa.

Mutta nyt se on alkanut, mun kesäkausi!

1 kommentti:

  1. Vau, olette jo talviturkin heittäneet :) Minä oon heittänyt sen vasta Tompan uuteen uima-altaaseen (jossa aikas kylmä vesijohtovesi...) ;)

    Mutta kesäkausi on kyllä alkanut kun koivu on hiirenkorvalla ;)

    Ihania hetkiä sinulle!

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.