sunnuntai 8. marraskuuta 2009

Isänpäivää kaikille Isille!


Isänpäiväkakku

Isän luona isänpäiväkahvilla. Komean ja maukkaan kakun oli isä pöytään ostanut. Herkkua.
Olen niin onnellinen siitä, että mulla on ihanat vanhemmat. Isä on ihana ja niin on äitikin. Rakkaita kumpikin, vaikka eri osoitteessa asuvatkin. Näin se menee, olen sitten kuinka aikuinen tahansa, edelleen tarvitsen isää ja äitiä Ne on mun elämän tukipilarit, tärkeät ja heidän tukeensa voin aina luottaa.
Ja edelleen, tukea ajoittain tarvitsen.
Kiitos rakkaat vanhempani, kaikesta rakkaudesta mitä olen saanut ja mitä edelleen tulen saamaan. Mun aikani pitää huolta teistä, tulee kyllä.

Tässä nyt hiukan sekalaista sälää...en ole ehtinyt kunnolla päivittämään kuvia tänne. On ollut se opettajan sijaisuus ja verottanut voimia. Nyt se on ohi ja maanantaina, eli huomenna alkaa taas tavallinen arki ja luokan miehitys palaa normaaliin.
Mutta tässä Minin vastalause, makaa läppärin päällä, on sitä mieltä että enää ei emäntä mene koneelle.


Aamuorava

Tämä orava on aina aamuisin tuossa seinässä kiinni. Eräänä aamuna mulla oli kamera laukussa, sain tuon kaverini kuvattua. Hauska kaveri.

5 kommenttia:

  1. Mini on viisas, se on päättänyt saada emännältä laatuaikaa!!

    VastaaPoista
  2. Niin muuten, oravakin on tosi söpö, se on valinnut hyvän paikan jossa sitä käydään ihailemassa!!

    VastaaPoista
  3. Jeps, ja tuo orava viellä pysähtyy tuohon ja oikein odottaa, että kuvaa nyt!! :)

    VastaaPoista
  4. Siis teillä on tietsikkakissa, meillä aikoinaan kissa makasi pojan sylissä kun hän oli tietsikalla. Johan on kurre, onko pesä vintillä.

    VastaaPoista
  5. tia

    Enpä tiedä missä kurren pesä on, mutta jossain ihan lähellä sen on oltava. Kiva on kurre.

    Ja tuo Mini tykkää makailla tuossa tietsikan päällä, on mukavan lämmin paikka.

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.