lauantai 28. marraskuuta 2009

Hauska ilta!

Jälkiruoka.

Äiti eilen laittoi mulle viestiä ja kutsui syömään. Ja tietenkin otin pojan kanssa kutsun vastaan. Äidin ruuat on aina maailman parhaita!
Ruokana oli keitettyä perunaa, palapaistia, salaattia ja keitettyjä vihanneksia. Mmmm...hyvää ja masun söin täyteen. Jälkiruuaksi ihanaa rahka/mansikka/keksi-systeemiä. Herrrrkullista.

Paikalla oli myös sisko miehensä kanssa.
Syöminkien jälkeen pelailille kiinanshakkia, peli oli yllättävän pitkä ja erittäinkin hauska. Tasapeliin päädyin poikani kanssa...vaikka mun päätä särkikin aika julmetusti ja ajatustyöstä ei voinut puhua mun kohdallani. Olin aika passiivinen pelaaja, mutta pärjäsin siltikin! Ha! ja Heh!


Mun värinappulat vielä lähtökuopissaan.


Ja nyt on peli jo avattu ja nappulat liikkeellä.


Lusikka ja sokeri.

Mulla ajoittain herpaantui peliote ja kuvailin taas kaikkea mahdollista mitä ympäriltä löytyi. Nyt oli kohteena lusikka ja sokeri.

Pelattiin kiinanshakin jälkeen vielä ristiä...nooh, sen hävisin, mutta peli taisi kestää 2-3 tuntia! Oli peppu hivenen puuduksissa. Pidettiin kovaa meteliä, naurettiin vatsat kippurallaan ja viihdyttiin yhdessä. Viimeinen kierros päätettiin pelata hiljaisesti, puhumatta. Ja uskokaa tai älkää, se onnistui! Tosin naurun pyrskähdyksiä kyllä kuului...mutta ei yhtään sanaa. :D

Kylläpäs teki hyvää tämän arjen harmauden keskellä tuo ratkiriemukas peli-ilta!
Tuntuu taas ihan eri ihmiseltä tää olotila.

Niin, ja muutenkin kuullut tänään hyviä uutisia...mutta niistä ei vielä sen enempää..ehkä sitten myöhemmin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi, kiitos.