sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Sasaliinin 40-vuotis juhlat.




Kakku...sekin piti leikata. Melkein onnistuin jopa ilman sähläystä, vain huulipielissä hiukan kermaa, mutta ehdin ne lipasta pois ennen kuvaamista. Kakku oli erittäin hyvää!


Lahjapöytäni.

Lahjoja; Nomination rannekoru ja kaksi palaa, nilkkaketju, sydän-avaimenperä, maljakko+rahaa, lahjakortti, kuumailmapallomatka, kukka.

...ja kaikkein parasta...kaikki rakkaat ihmiset jotka saapuivat paikalle! Se oli se tärkein, ei nuo lahjakset, vaikka ne niin kivoja onkin.
Mutta niitä tärkeämpää oli se yhdessäolo, hauskan ja kauniin aurinkoisen päivän jakaminen.





Sisko laittaa mulle nilkkaketjua, kun mun liki tunnottomilla sormillani on hankala mitään pientä näpertää. Mutta apu on onneksi aina lähellä.


Hei Kamoon!!! Ei oo totta! Kuuailmapallomatka!
Mä olen haaveillut tuosta vuosia. Tässä missä asun, näen lähtevät pallot parvekkeelta. Useasti istun illalla niiden nousua katselemassa, ja haaveilen olevani kyydissä.
olen toisinaan koiran kanssa lenkillä, ja jään katselemaan aivan viereen pallojen nousua.

Viime kesänä puhuin asiasta enolleni, joka asuu Ruotsissa. Hän oli Suomen vierailulla, ja kuuli mun haaveesta. Sen päätti toteuttaa......Nyt siis vain täytyy sopia lähtöpäivä.
Hiukan jänskättää...Mutta Jee!!


Minä makkaramestarina...makkarat pääsivät hiukan kärähtämään, mutta tekivät hyvin kauppansa. Mulla on erittäin keskittynyt ilme, tuo on taitolaji!
Se joka normaalisti hoitaa grillaamisen, on mun iskä, se oli saunassa, niin kunnia lankesi minulle.

Tässä makkarat ennen kärähtämistä.





Tässä siskoni miehensä kanssa. Niin ihana kesäfiilis kuva!
Kiitos kun olitte paikalla!
Mun kamut.




Tuo keskimmäinen on hyvän ystäväni poika, ja vaalea pitkätukka on mun nuorempi, ja lyhyttukkainen on mun vanhempi poika.
Tässä vissiin pohditaan jotain hiuksiin liittyvää? Kun tolleen hiuksiaan tuossa levittelee? Keskusteleekohan ne hoitoaineista? hih.

Pian on mun vanhemman pojan syntymäpäivä, ensi viikolla täyttää 18-vuotta. Eka lapsistani tulee täysi-ikäiseksi. Vaikea joskus ymmärtää, että lapsetkin kasvavat...ja lentävät pesästä.
Mutta näinhän se menee...


Mölkkyä pelattiin, tietenkin!

Heh, mä olin tosi hyvin aina kärryillä, etkä ketkä kuuluivat mun joukkueeseen.
kannustin kaikkia, varmuuden vuoksi.
Mun osuminen oli aina jännitysmomentti. Mutta taisin mä joskus ihan osuakin.

Mutta sitten tuo siskon mies heitti hyvän heiton ja tuli voitto! Mä siihen kiljumaan "että meillä on tasottava vuoro!"
Siskon mies hiukan huvittuneena, että "hei, ollaan samassa joukkueessa, siis ME voitettiin"...
hehhehehe....

Tässä sitten relataan...




Mutta eilen illalla, enne nukkumaan menoa, kävin tavaroitani läpi, mitä juhlista kannoin kotiin. Huomasin sieltä puuttuvan yhden kirjekuoren, sen kuoren missä olivat lahjarahat.
Tajusin että kaikki kirjekuoret menivät roskiin..kortit vain pakattiin lahjakassiin.
Apua! Onhan raha aina rahaa, eikä sitä ylimääräistä koskaan ole.
siinä pohtimaan että mä kannoin sen roskiksen sinne roskikseen, ja se pussi oli suljettu (onneksi äippä käski sen sitoa).
Sen pussin laitoin kannelliseen ulkoroskikseen, joka oli täysin tyhjä. Päättelin että tuskin sitä tullaan heti aamutuimaan, varsinkaan sunnuntaina, tyhjentämään. Kun oli muutenkin vasta tyhjennetty.
Meinasin yöllä lähteä ajamaan takaisin majalle, mutta päättelin että rahakuori on turvassa ja menen vasta aamulla.
Satoi kaatamalla ja ukkosti, ei oikein huvittanut siihen säähän lähteä ajamaan ja päättelyni tuloksena tiesin että se siellä säilyy aamuun.

Tänä aamuna ajelin sitten majalle. Aukaisin roskiksen, tongin sen läpi. Ja kas! siellähän se kuori oli, tallessa. Vain hiukan kosteana, ei kastuneena. Oli vain imenyt itseensä ympäröivää kosteutta.

Loppu hyvin, kaikki hyvin!

Kiitos kaikille mukana olijoille, teitte päivästäni hauskan, ihanan ja ikimuistettavan. Ilman teitä juhlat eivät olisi onnistuneet!

8 kommenttia:

  1. Olipas kiva löytää sun ikioma blogi! Olen myös haaveillut omasta mutta haaveeksi jää. Hyvää lomaa!

    VastaaPoista
  2. Helppoahan tämä blogin pitäminen on.
    Ei sen tarvitse vain haave olla. :D

    VastaaPoista
  3. Kauheeta!!! Siis niiden rahojen kanssa, onneksi löysit! Ei kai vaan ne kongnitiiviset... vai mitä perkuleen konjakkihäiriöitä ovat, pukkaa päälle? Kun eksyt( tai tulet joskus kylään tänne meille saaristoon) Ota kamera mukaan, saat kuvata noi mun mukulat. Korvausta vastaan tietysti! Onnea vielä kerran!

    VastaaPoista
  4. Kiitos Marianna!
    Jos "eksyn" Saaristoon, voin kuvata mukulat ja muutkin.

    Ne oli konjakkihäitiöitä...hehehe.

    VastaaPoista
  5. Sinulla on kaunis blogi. Edelleen synttärionnea!

    VastaaPoista
  6. Paljon onnea näin hiukan jälkikäteen. Oli sinulla muistorikkaat juhlat ja jännitystä vielä lisäksi, onneksi kuori löytyi.

    VastaaPoista
  7. Kiitokset myös Ronjalle ja tialle! :D

    VastaaPoista
  8. Mä en tiennyt, että sulla on blogi:) Piti tulla kurkkimaan jotain kommenttia jättämään:P Hyvältä näyttää! :)

    -Mirka

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.