maanantai 11. toukokuuta 2009

Ukkosta ilmassa ja mielessä

Tummanpuhuva maisema.

Taustalla jyrisi tasaiseen tahtiin, hetken tuli vettäkin ja salamoi.
"kesän" ensi ukkonen on nyt koettu. Vaikka kesä alkaakin vasta virallisesti kesäkuusta, mut olkoon tämä nyt jo kesän eka ukkonen.

Voih ja Huoh.
Myös mieli on tuollainen, tummanpuhuva.
Mun murkulla, sillä joka asuu isällään, on hmm...ongelmia isänsä kanssa. Ei mitään maata mullistavaa ongelmaa, mutta kun ne vaan kaadetaan mun niskaan. Siis sekä isä että poika. Ne tappelee mun kauttani. Ja sitten mä yritän toimia tulkkina niiden välillä. On raskasta.
Ne ei sitten millään löydä yhteistä säveltä. Yrittävät kumpikin olla kukkona tunkiolla. Kaksi kovapäätä. En vaan jaksaisi, mut en voi antaa asian ollakaan, kun ei ne pärjää oikein. Mä osaan tietyllä tavalla "käsitellä" kumpaakin, olla stopparina, erotuomarina, tulkkina niiden välillä.

Saas nähdä miten tääkin taas selviää.

Nyt tuli taas kuva ja arjen tarina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi, kiitos.