tiistai 14. huhtikuuta 2009

Uusi kamera tilattu :)



Olympus SP-590UZ



Mä sen sitten tein, menin ja tilasin itselleni uuden kameran, ei riitä ominaisuudet mun pokkarikamerassa, vaikka ihan hyvä kamera onkin.
Mutta kaipaan enemmän ominaisuuksia, ja mahdollisuuksia kuvaukseen. Enemmän "liikkumatilaa". Ei olisi niin rajoitettu paikkaan missä kuvaa, vaan saa kuvauskohteet "lähemmäs".

Turhauttaa kuvaaminen, kun pääsee kohteen lähelle (eläimet), ne säikkyvät pois, tietenkin.
Mutta tällä kameralla ei tarvitse häiritä eläimiä, vaan voin tarkkailla niitä kauempaa ja napsia kuvia. Tämä kamera myös mahdollistaa tehokkaan makrokuvauksen, joten kumpikin ääripää toimii.

Tulee pitkä vajaa pari viikkoinen kun odottelen kameraa saapuvaksi. Mutta sen jälkeen toivon mukaan saatte ihastella tajunnan räjäyttäviä kuvia!

6 kommenttia:

  1. Onnitteluni uuden kameran johdosta! Jään odottelemaan tajunnan räjäytystä.

    Valokuvaamisessa on se vika, että kameran rajoitukset tulevat aina jossain vaiheessa eteen.

    VastaaPoista
  2. Kimmo, näin on. Ostin juuri joulukuussa uudedn kameran ja se kävi mulle jo "pieneksi", nälkä kasvaa syödessä.

    Vielä ei uusi kamera ole kotiin saapunut, nyt on kuvaustauko.

    Katsotaa kuinka kauan menee ennenkuin osaan ottaa sillä yhtään "tajunnan"-räjäyttävää kuvaa. :)

    Mutta opetteluun on aikaa ja se on kivaa.

    VastaaPoista
  3. Kameran "rajoittuneisuutta" täälläkin tuskaillaan ja haaveillaan uudesta paremmasta mallista.

    Ja uusista hienoista kuvista :)

    Kameroita olen bongaillut ja vertaillut ja miettinyt minkälaisen järkevän saisi suht pienellä budjetilla ....

    VastaaPoista
  4. Hups, vastaan Sarina...noh, siis sasaliini tässä...

    Tuo kamera mikä mulle tulee maksaa 399...mulla oli 500 ylärajana, mutta päädyin valokuvaaja-harrastajan avustamana tuohon kameraan, montaa tutkailin ja tuo tuntui omimmalta.

    Se on mulla todennäköisesti maanantaina...Tulee pitkä viikonloppu... ;)

    VastaaPoista
  5. Oon iloinen sun puolesta! Mut mäkin haluun!!!

    VastaaPoista
  6. Minnuli...
    Kamera toimii mulle hyvin kuntouttajana, tulee tehtyä pitkiä kävelylenkkejä...(näin perusteli itselleni sen oston..) =)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.