maanantai 23. helmikuuta 2009

Esikoiseni autokouluun.

<----- Tänne sen jätin...

En voi ymmärtää tätä ollenkaan. Kuinka kamalan pieniä nykyisin autokouluun oikein hyväksytään ja otetaan? Ihan justhan toi mun poika syntyi. Ei oo vieläkään raskauskilot (ai, niitäkö ne edelleen?) pois lähteneet mun vyötäröltä.
Mä sen pojan sinne vein, silmät pyöreinä kattelin, että ihan yksinkö se pitää sinne jättää? Eiks äiti saisi jäädä mukaan? Turvaksi? :)) Kylläpä tuntuu niin oudolta, näin ne vaan kasvaa, ihan lupaa kysymättä, joka vuosi. No, näinhän tää menee. Kohta ne saakin noi pojat mua kyytsätä ja kuskata. Ei tarvii mun niitä kuskailla, voidaan vaihtaa osia.
Jos me vaihdetaan osia, niin voinkohan mä alkaa niiltä rahaakin pyytää? Olis aika näppärää? ;)

Mutta tänään tälläistä, mitähän huomenna?

2 kommenttia:

  1. Meillä myös esikoinen vois mennä autokouluun ja hurjalta tuntuu ajatuskin.

    VastaaPoista
  2. No niinpä Mimmuli, aika menee niin hurjaa vauhtia.
    Päätä joskus vauhti huimaa. ;)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi, kiitos.